تلفن دفتر مرکزی (تهران) : ۸۸۵۲۱۰۴۰ ۰۲۱
اچ پی ساپورت ورود / عضویت پشتیبانی
تاریخ درج : 1396/7/26
گروه مقاله : مقالات آموزشی

ePrint چیست ؟

یکی از تکنولوژیهایی که شرکت hp در سال 2010 از آن رونمایی کرده و روز به روز در حال فراگیرتر شدن است سرویس ePrint می‌باشد.

ePrint چیست ؟

با پیشرفت هر روزه تکنولوژی شرکتهای بزرگ به فکر نوآوری ها و خدماتی هستند که علاوه بر متمایز کردن آنها از سایر رقبا بتواند میزان قابل توجهی از نیازهای مردم را مرتفع سازد.

یکی از تکنولوژیهایی که شرکت hp در سال 2010 از آن رونمایی کرده و روز به روز در حال  فراگیرتر شدن است سرویس ePrint می‌باشد.

 

برای استفاده از این قابلیت میبایست پرینتر شما از سرویس hp ePrint پشتیبانی کرده و همچنین امکان اتصال به اینترنت برای پرینتر مهیا باشد سپس کافی است تا با ثبت پرینتر خود در وبسایت hp و راه حساب ePrint ایمیل اختصاصی خود را دریافت کنید.

این ایمیل درگاه ارتباطی شما از هر کجای دنیا با پرینترتان است تا هر آنچه را که میخواهید از روی موبابل ، تبلت، لپتاپ و کامپیوترتان روی آن چاپ کنید.

فقط کافی است هر آنچه را که میخواهید چاپ کنید به آدرس ایمیل اختصاصی پرینتر خود ارسال کنید تا بصورت اتوماتیک جاپ گردد.

 

 

ویژگی های سرویس ePrint

• قابلیت مشاهده دستورهای ارسال شده به پرینتر

• امکان چاپ صفحات وب

• چاپ صفحات مرتبط با نرم افزار های office  حتی فایل های ارسال شده از طریق ایمیل

• چاپ تصاویر

• پرینتر انواع فایل های PDF

• چاپ نمودن فایل های TXT

• امکان ویرایش تصاویر و سپس ارسال آنها به پرینتر

• امکان انتخاب کاغذ ورودی

eprint چیست

برای دریافت اطلاعات بیشتر با مشاورین ما در مرکز فروش و خدمات اچ پی hp و یا فروشگاه های مجاز تماس بگیرید

 

 

 

مرکز فروش و خدمات hp (اچ پی)

پیشنهاد ما به شما اعتماد به مراکز معتبر یا نمایندگی hp است.

این مطالب برای کمک به شما در شنناخت اینکه سرویس ePrint چیست ؟ توسط تیم hpsupport ترجمه و تولید شده است

نظرات کاربران


hamed m
عالیه
یکی از بهترین قابلیت های پرینترهای اچ پی بی شک همینه

سلب مسئولیت

هرگونه نقص و عیب فنی کالا، باید در مدت 48 ساعت پس از دریافت کالا حتی در روزهای تعطیل از طریق یکی از موارد ذیل اعلام گردد

تلفن 88521040-021              |             فکس 88150517-021

ایمیل: Sales@hpsupport.ir          |              تکمیل فرم برگشت از فروش


یادآوری می نماید ، این بند فقط برای کالاهای فاقد گارانتی صدق خواهد کرد و کالاهای دارای گارانتی از لحظه فروش مشمول ضمانت بوده و نقایص احتمالی توسط شرکت ارائه کننده گارانتی پیگیری میگردد .
هر گونه مشکل در محصولات ارسال شده میباست سریعاً به مرکز ارتباط با مشتریان فروشگاه اطلاع داده شود تا مشکل فوراً بررسی و در صورت تایید، کالا تعمیر و یا جایگزین گردد. بدیهی است پس از 48 ساعت هیچگونه اعتراضی پذیرفتنی نیست.

در صورتی که خریدار وجه کالا را ناقص و مغایر با مندرجات فاکتور و توافقات بعمل آمده، پرداخت نماید، طبعاً کالای مربوطه توسط کارشناس و راننده و یا پیک حمل کننده کالا برگشت داده خواهد شد و هزینه ارسال و برگشت کالا مطابق با قوانین ار حساب خریدار کسر خواهد شد.

در صورتیکه مشتری مبلغی را به عنوان پیش پرداخت نزد مرکز فروش و خدمات hp قراد داده باشد، هزینهای اشاره شده کسر شده و مابقی مبلغ در اسرع وقت به حساب خریدار عودت داده خواهد شد .

خریدار به مدت 2 روز کاری فرصت دارد از سفارش خود انصراف دهد یا درخواست تعویض کالا خریداری شده با کالای مشابه را اعلام نماید، به شرط آنکه از کالا خریداری شده و لوازم جانبی و همراه آن هیچ گونه استفاده‌ای نشده باشد و  همچنین بسته بندی کالا باز نشده باشد و یا آثار آسیب و ضرب دیدگی و یا نم و خیس شدگی در روی بسته بندی ملاحظه نشود  (تشخیص این موارد به عهده کارشناس مرکز فروش و خدمات hp بوده که میان مشتری و  می‌باشد).

لازم به ذکر است در این شرایط، هزینه ارسال و برگشت کالا و هزینه بیمه احتمالی کالای برگشتی (در صورت پرداخت بیمه حمل و نقل) به عهده خریدار است.