تلفن دفتر مرکزی (تهران) : ۸۸۵۲۱۰۴۰ ۰۲۱
اچ پی ساپورت ورود / عضویت پشتیبانی
تاریخ درج : 1396/10/5
گروه مقاله : اخبار hp

آموزشگاه سیار hp

شرکت hp از خودرو آموزشگاه سیار خود رونمایی کرد این کار در راستای آموزش و کمک به بچه هایی است که امکان دسترسی به مراکز آموزشی معتبر را ندارند.
آموزشگاه سیار hp

آموزشگاه سیار hp بصورت موقت در کشور هند شروع به کار کرده است این کشور به دلیل وجود تعداد بسیار بالای کودکان کم بضائت و محروم در نظر گرفته شده است تا بتوان گامی در راستای کمک به کودکان و انتشار علم صورت پذیرد. با آموزشگاه سیار hp در مناطق مختلف هند انتظار میرود این خودرو در 6400 روستا آموزشهای مربوط به IT را ارائه نماید.

 

 

کشور هند بسیار مستعد و دارای توانایی های فوق‌العاده بالایی است که با ظهور تعدد مهندسان و متخصصین در هند اغلب شرکتها و مؤسسات بزرگ دنیا به فکر راه اندازی مراکز آموزشی در روستاها و شهرهای حاشیه ایی در این کشور افتاده اند.

مطابق شرایطی که تقریبا همه بچه های مقیم در مناطق محروم در مدارس ثبت نام میکنند  ولی فقط  70 درصد از آنها در کلاسها حاضر میشوند،  شرکت hp را بر آن داشت تا با راه اندازی سیستم آموزش سیار و تیم متخصص اعزامی خود بتواند تا 6 سال آینده به 6400 روستا و شهرک رفته و میلیونها نفر را در موضوع آموزش یاری رساند. بر این اساس آموزشگاه سیار  hp با نام مستعار World on Wheel قرار است تا به هشت ایالت هند سرکشی و کار خود را در راستای آموزش برنامه نویسی برای تمام سنین آغاز کند.

 

 

این یکی از حرکت های خیریه و عام‌المنفعه شرکت اچ پی برای کمک به افراد کم بضائت و محروم بوده و امید میرود تا چنانچه این طرح با موفقیت مواجه شده و بخوبی مورد استقبال قرار بگیرید آن را برای آموزش فنون مختلف و در بسیاری از نقاط جهان ارائه نماید.

 

مرکز فروش و خدمات hp (اچ پی)

پیشنهاد ما به شما اعتماد به مراکز معتبر یا نمایندگی hp است.

این مطالب جهت اطلاع و کسب اخبار hp بوده که توسط تیم hpsupport ترجمه و تولید شده است

نظر کاربران

سلب مسئولیت

هرگونه نقص و عیب فنی کالا، باید در مدت 48 ساعت پس از دریافت کالا حتی در روزهای تعطیل از طریق یکی از موارد ذیل اعلام گردد

تلفن 88521040-021              |             فکس 88150517-021

ایمیل: Sales@hpsupport.ir          |              تکمیل فرم برگشت از فروش


یادآوری می نماید ، این بند فقط برای کالاهای فاقد گارانتی صدق خواهد کرد و کالاهای دارای گارانتی از لحظه فروش مشمول ضمانت بوده و نقایص احتمالی توسط شرکت ارائه کننده گارانتی پیگیری میگردد .
هر گونه مشکل در محصولات ارسال شده میباست سریعاً به مرکز ارتباط با مشتریان فروشگاه اطلاع داده شود تا مشکل فوراً بررسی و در صورت تایید، کالا تعمیر و یا جایگزین گردد. بدیهی است پس از 48 ساعت هیچگونه اعتراضی پذیرفتنی نیست.

در صورتی که خریدار وجه کالا را ناقص و مغایر با مندرجات فاکتور و توافقات بعمل آمده، پرداخت نماید، طبعاً کالای مربوطه توسط کارشناس و راننده و یا پیک حمل کننده کالا برگشت داده خواهد شد و هزینه ارسال و برگشت کالا مطابق با قوانین ار حساب خریدار کسر خواهد شد.

در صورتیکه مشتری مبلغی را به عنوان پیش پرداخت نزد مرکز فروش و خدمات hp قراد داده باشد، هزینهای اشاره شده کسر شده و مابقی مبلغ در اسرع وقت به حساب خریدار عودت داده خواهد شد .

خریدار به مدت 2 روز کاری فرصت دارد از سفارش خود انصراف دهد یا درخواست تعویض کالا خریداری شده با کالای مشابه را اعلام نماید، به شرط آنکه از کالا خریداری شده و لوازم جانبی و همراه آن هیچ گونه استفاده‌ای نشده باشد و  همچنین بسته بندی کالا باز نشده باشد و یا آثار آسیب و ضرب دیدگی و یا نم و خیس شدگی در روی بسته بندی ملاحظه نشود  (تشخیص این موارد به عهده کارشناس مرکز فروش و خدمات hp بوده که میان مشتری و  می‌باشد).

لازم به ذکر است در این شرایط، هزینه ارسال و برگشت کالا و هزینه بیمه احتمالی کالای برگشتی (در صورت پرداخت بیمه حمل و نقل) به عهده خریدار است.

ثبت نام در خبرنامه

برای اطلاع از آخرین اخبار و محصولات اچ پی ساپورت در خبرنامه عضو شوید...