تلفن دفتر مرکزی (تهران) : ۸۸۵۲۱۰۴۰ ۰۲۱
اچ پی ساپورت ورود / عضویت پشتیبانی
تاریخ درج : 1396/10/5
گروه مقاله : مقالات آموزشی

4 روش ساده برای تشخیص کارتریج اورجینال hp

اغلب کارتریج های موجود در بازار تقلبی هستند و با عنوان کارتریج اورجینال فروخته میشوند که میتوانید به راحتی با این 4 روش ساده برای تشخیص کارتریج اورجینال hp محصولات تقلبی را تشخیص دهید

اغلب کارتریج های موجود در بازار تقلبی بوده و یا از کارتن‌های اورجینال برای قرار دادن محصولات تقلبی استفاده کرده اند و یا جهبه و بسته بندی آن توسط شرکت های غیر مجاز تولید و چاپ شده است و با عنوان محصولات اورجینال به فروش میرسند ، کارتریج های تقلبی به هیچ عنوان از نظر کیفیت با کارتریج های اورجینال قابل مقایسه نبوده و به طور قطع موجب مشکلات سلامتی ، خطرات زیست محیطی و خرابی های پرینتر را در پی خواهد داشت.

ولی با توجه به این 4 روش ساده برای تشخیص کارتریج اورجینال hp می‌توانید با کمال اطمینال محصول اصل را خریداری کرده و از آن استفاده کنید.

 

1. دریافت تایید اصالت کالا از طریق موبایل:

به سادگی توسط مویابل هنگامی که به اینترنت متصل هستید بارکد مربعی (QR Code) را اسکن کرده و یا چنانچه موبایل شما از این قالبلیت برخوردار نیست میتوانید از نرم افزار تخصصی hp که در پایین برای شما در نظر گرفته شده است استفاده کنید.

 

 

       

 

پس از اسکن بارکد و ارسال اطلاعات به شرکت hp شما روی صفحه موبایل خود تایدیه سلامت و اصالت کالا را مشاهده خواهید کرد.

 

2. برچسب نشان دهنده مشکلات فیزیکی:

چنانچه روی این برچسب هوشمند هر یک از 3 نشانه زیر را مشاهده کردید مطمئن شوید که این کارتریج دچار مشکلات فیزیکی شده و از خرید آن جدا خودداری کنید.

(نکته مهم اینکه فعلا این برچسبهای نشان دهنده فقط در چند کشور مورد استفاده قرار گرفته است)

 

 

  • کادر و خطوط روی استیکر یا برچسب روی هم منطبق نمیشوند
  • این برچسب میبایست شیشه ایی و شفاف باشد لذا چنانچه رنگ زمینه آن تغییر پیدا کرده است بدانید که آن در شرایط محیطی ناسالم (گرم یا مرطوب) قرار داشته است
  • نوشته های روی برچسب تغییر کرده و متن "seal is void" در آن دیده شود که بیانگر باطل شدن برچسب سلامت کالاست

برای اطمینان بیشتر میتوانید به هولوگرام آبی رنگ بالای برچسب که دارای آرم hp است توجه کنید زیرا در کارتریج های اورجینال:

  • هنگامی که جعبه کارتریج را بصورت عمودی حرکت میدهید آرم hp و علامت √ در جهت های مخالف هم حرکت میکنند
  • هنگامی که جعبه کارتریج را بصورت افقی و از چب به راست یا برعکس حرکت میدهید آرم hp و علامت √ هم‌جهت با هم حرکت میکنند

 

در تظر داشته باشید که این مورد یکی از ساده ترین روشها دز میان 4 روش ساده برای تشخیص کارتریج اورجینال hp است.

 

 

3. سیستم جدید هولوگرام امنیتی:

 

 

  • چنانچه جعبه کارتریج را از جلو به عقب حرکت دهید آرم hp و علامت √ در جهت های مخالف هم در حرکت خواهند بود
  • حرکت از چپ به راست جعجه کارتریج موجب میشود تا آرم hp و علامت √ هم‌جهت با هم حرکت کنند
  • این هولوگرام نسبت به نمونه های قبل بسیار امنیت بالاتری دارد و کپی و تقلب در آن امکان پذیر نیست
  • در این هولوگرام یک آیکون که نشانگر نوع کارتریج موجود در جعبه است را نمایش میدهد که بصورت جوهر و یا تونر است
  • استفاده از تکنولوژی های بسیار جدید و رنگهای بسیار بخصوص در تولید این هولوگرام باعث متمایز نمودن آن شده است

 

 

4. استفاده از وبسایت رسمی اچ پی :

با مراجعه به آدرس زیر که میتوانید شماره سریال کارتریج خریداری شده را در آن درج کنید تا از صحت و سلامت آن آگاه شوید.

hp.com/go/ok

 

 

 

مرکز فروش و خدمات hp (اچ پی)

پیشنهاد ما به شما اعتماد به مراکز معتبر یا نمایندگی hp است.

این مطالب برای کمک به شما در شاخت 4 روش ساده برای تشخیص کارتریج اورجینال hp توسط تیم hpsupport ترجمه و تولید شده است

نظرات کاربران

سلب مسئولیت

هرگونه نقص و عیب فنی کالا، باید در مدت 48 ساعت پس از دریافت کالا حتی در روزهای تعطیل از طریق یکی از موارد ذیل اعلام گردد

تلفن 88521040-021              |             فکس 88150517-021

ایمیل: Sales@hpsupport.ir          |              تکمیل فرم برگشت از فروش


یادآوری می نماید ، این بند فقط برای کالاهای فاقد گارانتی صدق خواهد کرد و کالاهای دارای گارانتی از لحظه فروش مشمول ضمانت بوده و نقایص احتمالی توسط شرکت ارائه کننده گارانتی پیگیری میگردد .
هر گونه مشکل در محصولات ارسال شده میباست سریعاً به مرکز ارتباط با مشتریان فروشگاه اطلاع داده شود تا مشکل فوراً بررسی و در صورت تایید، کالا تعمیر و یا جایگزین گردد. بدیهی است پس از 48 ساعت هیچگونه اعتراضی پذیرفتنی نیست.

در صورتی که خریدار وجه کالا را ناقص و مغایر با مندرجات فاکتور و توافقات بعمل آمده، پرداخت نماید، طبعاً کالای مربوطه توسط کارشناس و راننده و یا پیک حمل کننده کالا برگشت داده خواهد شد و هزینه ارسال و برگشت کالا مطابق با قوانین ار حساب خریدار کسر خواهد شد.

در صورتیکه مشتری مبلغی را به عنوان پیش پرداخت نزد مرکز فروش و خدمات hp قراد داده باشد، هزینهای اشاره شده کسر شده و مابقی مبلغ در اسرع وقت به حساب خریدار عودت داده خواهد شد .

خریدار به مدت 2 روز کاری فرصت دارد از سفارش خود انصراف دهد یا درخواست تعویض کالا خریداری شده با کالای مشابه را اعلام نماید، به شرط آنکه از کالا خریداری شده و لوازم جانبی و همراه آن هیچ گونه استفاده‌ای نشده باشد و  همچنین بسته بندی کالا باز نشده باشد و یا آثار آسیب و ضرب دیدگی و یا نم و خیس شدگی در روی بسته بندی ملاحظه نشود  (تشخیص این موارد به عهده کارشناس مرکز فروش و خدمات hp بوده که میان مشتری و  می‌باشد).

لازم به ذکر است در این شرایط، هزینه ارسال و برگشت کالا و هزینه بیمه احتمالی کالای برگشتی (در صورت پرداخت بیمه حمل و نقل) به عهده خریدار است.