تلفن دفتر مرکزی (تهران) : ۸۸۵۲۱۰۴۰ ۰۲۱
اچ پی ساپورت ورود / عضویت پشتیبانی
تاریخ درج : 1396/10/16
گروه مقاله : سوالات متداول

رفع مشکل 52 Scanner Erroe

این مشکل به دلایل زیر ممکن است رخ دهد (contact image و sensor formatter) ولی پیش از آن این مطلب را مطالعه بفرمایید

این خطا اغلب هنگاهی که سیستم درایور و نرم افزار های نصب شده روی سیستم قدیمی شده و یا نیاز به بروز رسانی دارد رخ می دهد

برای رفع این مشکل پیشنهاد میشود پیش از هر اقدامی نسبت به بروز رسانی Firmware اقدام کنید

 

لطفا پس از برورز رسانی:

  • کابل برق درستگاه را از پریز جدا کرده و دستگاه را برای حداقل 30 ثانیه خاموش نگه دارید
  • اگ ممکن است از پریز برق دیگری برای اولین روشن شدن استفاده کنید
  • حال برق را به پریز متصل کرده و اجازه دهید تا سیستم پس از چک کردن بالا بیاید

چنانچه همچنان مشکل وجود دارد ممکن است خطا از موارد زیر باشد و بهتر است از کارشناسان و تعمیر کاران متخصص در این زمینه کمک بگیرید

  • contact image sensor
  • formatter

 

 

مرکز فروش و خدمات hp (اچ پی)

پیشنهاد ما به شما اعتماد به مراکز معتبر یا نمایندگی hp است.

این مطالب برای کسب اطلاع و رفع مشکل در خصوص 52 Scanner Error توسط تیم hpsupport ترجمه و تولید شده است

 

نظرات کاربران

سلب مسئولیت

هرگونه نقص و عیب فنی کالا، باید در مدت 48 ساعت پس از دریافت کالا حتی در روزهای تعطیل از طریق یکی از موارد ذیل اعلام گردد

تلفن 88521040-021              |             فکس 88150517-021

ایمیل: Sales@hpsupport.ir          |              تکمیل فرم برگشت از فروش


یادآوری می نماید ، این بند فقط برای کالاهای فاقد گارانتی صدق خواهد کرد و کالاهای دارای گارانتی از لحظه فروش مشمول ضمانت بوده و نقایص احتمالی توسط شرکت ارائه کننده گارانتی پیگیری میگردد .
هر گونه مشکل در محصولات ارسال شده میباست سریعاً به مرکز ارتباط با مشتریان فروشگاه اطلاع داده شود تا مشکل فوراً بررسی و در صورت تایید، کالا تعمیر و یا جایگزین گردد. بدیهی است پس از 48 ساعت هیچگونه اعتراضی پذیرفتنی نیست.

در صورتی که خریدار وجه کالا را ناقص و مغایر با مندرجات فاکتور و توافقات بعمل آمده، پرداخت نماید، طبعاً کالای مربوطه توسط کارشناس و راننده و یا پیک حمل کننده کالا برگشت داده خواهد شد و هزینه ارسال و برگشت کالا مطابق با قوانین ار حساب خریدار کسر خواهد شد.

در صورتیکه مشتری مبلغی را به عنوان پیش پرداخت نزد مرکز فروش و خدمات hp قراد داده باشد، هزینهای اشاره شده کسر شده و مابقی مبلغ در اسرع وقت به حساب خریدار عودت داده خواهد شد .

خریدار به مدت 2 روز کاری فرصت دارد از سفارش خود انصراف دهد یا درخواست تعویض کالا خریداری شده با کالای مشابه را اعلام نماید، به شرط آنکه از کالا خریداری شده و لوازم جانبی و همراه آن هیچ گونه استفاده‌ای نشده باشد و  همچنین بسته بندی کالا باز نشده باشد و یا آثار آسیب و ضرب دیدگی و یا نم و خیس شدگی در روی بسته بندی ملاحظه نشود  (تشخیص این موارد به عهده کارشناس مرکز فروش و خدمات hp بوده که میان مشتری و  می‌باشد).

لازم به ذکر است در این شرایط، هزینه ارسال و برگشت کالا و هزینه بیمه احتمالی کالای برگشتی (در صورت پرداخت بیمه حمل و نقل) به عهده خریدار است.