تلفن دفتر مرکزی (تهران) : ۸۸۵۲۱۰۴۰ ۰۲۱
اچ پی ساپورت ورود / عضویت پشتیبانی
تاریخ درج : 1396/10/18
گروه مقاله : اخبار hp

فراخوان شرکت hp بدلیل مشکلات باتری در لپ‌تاپ ها

شرکت hp بدلیل مشکلاتی که بعضا از طرف برخی مشتریها گزارش شده بود T موضوع داغ شدن بیش از اندازه و حتی آب شدن برخی از باتری ها را پیگیری و به بیش از 50 هزار خریدار فراخوان داد تا برای دریافت خدمات به مراکز رسمی فروش hp مراجعه کنند.

این فراخوان که به دلیل دریافت 8 گزارش از طرف مشتری ها در خصوص گرم شدن بیش از حد باطری hp در لپ‌تاپ و یک گزارش سوختگی در یاتری بود که موجب گردید تا شرکت hp در این خصوص پش از بروز هر مشکلی اقدام به رفع ایراد احتمالی در این باتری ها نماید

 

باتری‌هایی که در آنها بروز مشکل پیش بینی شده بود توسط فروشگاه های فروش لوازم جانبی hp و در لپ‌تاپ hp با مدلهای زیر میباشد:

  • HP ProBooks (64x G2 and G3 series, 65x G2 and G3 Series)
  •  Hpx360 310 G2
  • HP Envy m6
  • HP Pavilion x360
  • HP 11
  • HP ZBook (17 G3, 17 G4, and Studio G3) Mobile Workstations
  •  

لازم به ذکر است که این باتری ها در محدوده زمانی دسامبر 2015 لغایت دسامبر 2017 فروخته شده بود که توسط این شرکت با پوشش عالی تعویض و یا رفع ایراد خواهد شد.

 

مرکز فروش و خدمات hp (اچ پی)

پیشنهاد ما به شما اعتماد به مراکز معتبر یا نمایندگی hp است.

این مطالب برای کسب آخرین اخبار hp و اطلاع از فراخوان تعویض باتری hp توسط تیم hpsupport ترجمه و تولید شده است

نظرات کاربران

سلب مسئولیت

هرگونه نقص و عیب فنی کالا، باید در مدت 48 ساعت پس از دریافت کالا حتی در روزهای تعطیل از طریق یکی از موارد ذیل اعلام گردد

تلفن 88521040-021              |             فکس 88150517-021

ایمیل: Sales@hpsupport.ir          |              تکمیل فرم برگشت از فروش


یادآوری می نماید ، این بند فقط برای کالاهای فاقد گارانتی صدق خواهد کرد و کالاهای دارای گارانتی از لحظه فروش مشمول ضمانت بوده و نقایص احتمالی توسط شرکت ارائه کننده گارانتی پیگیری میگردد .
هر گونه مشکل در محصولات ارسال شده میباست سریعاً به مرکز ارتباط با مشتریان فروشگاه اطلاع داده شود تا مشکل فوراً بررسی و در صورت تایید، کالا تعمیر و یا جایگزین گردد. بدیهی است پس از 48 ساعت هیچگونه اعتراضی پذیرفتنی نیست.

در صورتی که خریدار وجه کالا را ناقص و مغایر با مندرجات فاکتور و توافقات بعمل آمده، پرداخت نماید، طبعاً کالای مربوطه توسط کارشناس و راننده و یا پیک حمل کننده کالا برگشت داده خواهد شد و هزینه ارسال و برگشت کالا مطابق با قوانین ار حساب خریدار کسر خواهد شد.

در صورتیکه مشتری مبلغی را به عنوان پیش پرداخت نزد مرکز فروش و خدمات hp قراد داده باشد، هزینهای اشاره شده کسر شده و مابقی مبلغ در اسرع وقت به حساب خریدار عودت داده خواهد شد .

خریدار به مدت 2 روز کاری فرصت دارد از سفارش خود انصراف دهد یا درخواست تعویض کالا خریداری شده با کالای مشابه را اعلام نماید، به شرط آنکه از کالا خریداری شده و لوازم جانبی و همراه آن هیچ گونه استفاده‌ای نشده باشد و  همچنین بسته بندی کالا باز نشده باشد و یا آثار آسیب و ضرب دیدگی و یا نم و خیس شدگی در روی بسته بندی ملاحظه نشود  (تشخیص این موارد به عهده کارشناس مرکز فروش و خدمات hp بوده که میان مشتری و  می‌باشد).

لازم به ذکر است در این شرایط، هزینه ارسال و برگشت کالا و هزینه بیمه احتمالی کالای برگشتی (در صورت پرداخت بیمه حمل و نقل) به عهده خریدار است.