تلفن دفتر مرکزی (تهران) : ۸۸۵۲۱۰۴۰ ۰۲۱
اچ پی ساپورت ورود / عضویت پشتیبانی
تاریخ درج : 1396/10/29
گروه مقاله : مقالات آموزشی

HP Maintenance Kit (کیت تعیر و نگهداری) چیست ؟

در این مقاله با اطلاعات و موارد مربود به استفاده از کیت تعمیر و نگهداری (Maintenance Kit) آشنا خواهید شد.

افراد و کاربرانی که از پرینتر های حرفه ایی و پلاتر های hp استفاده میکنند باید با این نکته کاملا آشنایی داشته باشند که کیت تعمیر و نگهداری اچ پی (Maintenance Kit) چیست و چه زمان لازم است آن را تعمیر و یا تعویض کرد.

برای این کار میتوانید از دستگاه خود به صفحه Status Supplies رفته و در خصوص میزان پرینت باقی مانده و یا زمان دقیقتر تعویض کیت تعمیر و نگهداری (hp Maintenance Kit) اطلاع کسب کنید همچنین میتوانید با نصب آخرین نسخه نرم افزار Enterprise printers برنامه ریزی دقیقتر و تنظیمات بهتری روی این قسمت داشته باشید.

کیت تعمیر و نگهداری ( hp Maintenance Kit ) در حقیقت قطعات و لوازمی هستند که توسط شرکت hp بصورت بسته بندی و متناسب با نوع دستگاه و پلاتر به مشتریان و مصرف کنندگان ارائه میگردد تا در دوره های بخصوصی در دستگاه نصب شده تا از آسیب رساندن به سایر قطعات حساس و گران قیمت پلاتر و پرینتر جلوگیری کند

با توجه به وجود کیت تعمیر و نگهداری ( Maintenance Kit ) که بصورت تعمیر شده و یا بی کیفیت در بازار عرضه میگردند لطفا در هنگام خرید دقت داشته باشید که محصول اصل را فقط از مراکز معتبر تهیه کرده و یا در این خصوص از تیم کارشناسان مرکز فروش و خدمات hp بهره ببرید.

 

 

مرکز فروش و خدمات hp (اچ پی)

پیشنهاد ما به شما اعتماد به مراکز معتبر یا نمایندگی hp است.

این مطلب برای کمک به شما برای آشنایی با کیت تعمیر و نگهداری hp توسط تیم hpsupport ترجمه و تولید شده است

نظرات کاربران

سلب مسئولیت

هرگونه نقص و عیب فنی کالا، باید در مدت 48 ساعت پس از دریافت کالا حتی در روزهای تعطیل از طریق یکی از موارد ذیل اعلام گردد

تلفن 88521040-021              |             فکس 88150517-021

ایمیل: Sales@hpsupport.ir          |              تکمیل فرم برگشت از فروش


یادآوری می نماید ، این بند فقط برای کالاهای فاقد گارانتی صدق خواهد کرد و کالاهای دارای گارانتی از لحظه فروش مشمول ضمانت بوده و نقایص احتمالی توسط شرکت ارائه کننده گارانتی پیگیری میگردد .
هر گونه مشکل در محصولات ارسال شده میباست سریعاً به مرکز ارتباط با مشتریان فروشگاه اطلاع داده شود تا مشکل فوراً بررسی و در صورت تایید، کالا تعمیر و یا جایگزین گردد. بدیهی است پس از 48 ساعت هیچگونه اعتراضی پذیرفتنی نیست.

در صورتی که خریدار وجه کالا را ناقص و مغایر با مندرجات فاکتور و توافقات بعمل آمده، پرداخت نماید، طبعاً کالای مربوطه توسط کارشناس و راننده و یا پیک حمل کننده کالا برگشت داده خواهد شد و هزینه ارسال و برگشت کالا مطابق با قوانین ار حساب خریدار کسر خواهد شد.

در صورتیکه مشتری مبلغی را به عنوان پیش پرداخت نزد مرکز فروش و خدمات hp قراد داده باشد، هزینهای اشاره شده کسر شده و مابقی مبلغ در اسرع وقت به حساب خریدار عودت داده خواهد شد .

خریدار به مدت 2 روز کاری فرصت دارد از سفارش خود انصراف دهد یا درخواست تعویض کالا خریداری شده با کالای مشابه را اعلام نماید، به شرط آنکه از کالا خریداری شده و لوازم جانبی و همراه آن هیچ گونه استفاده‌ای نشده باشد و  همچنین بسته بندی کالا باز نشده باشد و یا آثار آسیب و ضرب دیدگی و یا نم و خیس شدگی در روی بسته بندی ملاحظه نشود  (تشخیص این موارد به عهده کارشناس مرکز فروش و خدمات hp بوده که میان مشتری و  می‌باشد).

لازم به ذکر است در این شرایط، هزینه ارسال و برگشت کالا و هزینه بیمه احتمالی کالای برگشتی (در صورت پرداخت بیمه حمل و نقل) به عهده خریدار است.