تلفن دفتر مرکزی (تهران) : ۸۸۵۲۱۰۴۰ ۰۲۱
اچ پی ساپورت ورود / عضویت پشتیبانی
تاریخ درج : 1396/12/24
گروه مقاله : مقالات آموزشی

چگونه طول عمر پرینتر خود را افزایش دهیم

مهم نیست از پرینتر لیزری اچ پی استفاده می کنید و یا پرینتر جوهر افشان اچ پی زیرا همه پرینترها برای درست و صحیح کار کردن نیاز به مراقبت و سرویس های دوره ای دارند
چگونه طول عمر پرینتر خود را افزایش دهیم

مهم نیست از پرینتر لیزری hp استفاده می کنید و یا پرینتر جوهر افشان hp زیرا همه پرینترها برای درست و صحیح کار کردن نیاز به مراقبت و سرویس های دوره ای دارند.

هنگامی که در خانه یا محل کارتان به هردلیل پرینتر از کار بیفتد و دچار مشکلات فنی گردد قطعاً باعث خستگی کارکنان و ایجاد بار مالی برای سازمان خواهد شد  انجام مراقبت های دوره ای و نگهداری از پرینتر می‌تواند از ایجاد آسیب‌های بیشتر جلوگیری کرده و بار مالی کمتری را بر سازمان و یا استفاده کنندگان از پرینتر ایجاد نمایند

نکات مهم زیر می‌توانند در تعمیر و نگهداری از پرینتر اچ پی به شما کمک کند

دوره‌های منظم در خصوص تعمیر و نگهداری
بازرسی های دوره ای و تعمیرات منظم می تواند دستگاه پرینتر اچ پی را افزایش دهد گرد و غبار و یا جوهر و تونر های ریخته شده در پرینتر را تمیز کنید این کار باعث می‌شود تا کیفیت پرینت بالاتری را در هر چاپ از پرینتر مشاهده نمایید
یک مقام مهم که می تواند جلوی ازکارافتادگی پرینتر را بگیرد استفاده از سرویس اتوماتیک نظافت توسط خود دستگاه پرینتر اچ پی ست زیرا همه پرینترهای hp دارای قابلیت نظافت خودکار Auto Cleaning میباشند این قابلیت موجب بهتر کار کردن قطعات متحرک در پرینتر شده و یا از خشک شدن جوهر در هد پرینتر جلوگیری می کند همچنین نظافت دوره غلتک ها و تعویض فیوزر ها Fussers میز به شکل قابل توجهی عمر پرینت را افزایش خواهد داد

میزان توانایی پرینتر اچ پی را مد نظر داشته باشید
هر پرینتر اچ پی توانایی چاپ تعداد معینی پرینت در هر ماه را دارد لذا همیشه در خصوص توانایی پرینتر خود اطلاعات کافی را بدست آورید این اطلاعات را می توان از جدول مشخصات فنی موجود در کاتالوگ محصول و یا اطلاعات ذکر شده در فروشگاه آنلاین مراکز فروش hp و یا کارشناسان فنی تهیه کرد همیشه سعی کنید این عدد را بنده نظر داشته باشید و از پرینتر خود فراتر از آن بار چاپ نکشید چرا که قطعات درون پرینتر برای فشارهای سنگین تر از توان کار ماهانه ساخته نشده اند و در مدت زمان کوتاه شما را دچار دردسر خواهند کرد

در انتخاب کاغذ دقت کنیم
بسیاری از افراد یا سازمان ها به دلیل کاهش هزینه های مصرفی از کاغذهای ارزان و بی‌کیفیت برای چاپ و پرینت اسناد و تصاویر استفاده  می‌کنند باید این نکته را مد نظر داشت که بیشتر شرکت‌ها و کارخانه‌های تولید کاغذ حداقل موارد استاندارد را برای محصولات خود مدنظر گرفته و کاغذهای خود را با آن مشخصات تولید می کنند و چنانچه کاغذی که خریداری می‌کنیم نتوانند با پرینتر شما سازگاری داشته باشد قطعاً قطعات متحرک درام پرینتر آسیب خواهد رساند

کاغذ را در شرایط جوی خشک و با رطوبت کم نگهداری کنید
رطوبت بالا می‌توانند موجب مرطوب شدن کاغذها و در نتیجه چسبیدن دو یا چند برگ به هم شود این اتفاق می‌تواند باعث گردد تعداد کاغذ ورودی به پرینتر چندبرابر گردیده که موجب فشار و قطعات شده و باعث گیر کردن کاغذ در پرینتر و در نهایت خرابی قطعات متحرک و یا کل پرینتر گردد لذا حتما در نگهداری کاغذ و پرینتر در جای خشک و با رطوبت پایین همچنین دور از گرمای مستقیم تلاش کنید

 

 

مرکز فروش و خدمات hp (اچ پی)

پیشنهاد ما به شما اعتماد به مراکز معتبر یا نمایندگی hp است.

این مطلب برای کمک به شما جهت جلوگیری از بروزمشکل در پرینترهای hp توسط تیم hpsupport ترجمه و تولید شده است

نظر کاربران


محمدعلی
تشکر
ممنون بابت اطلاع رسانی

سلب مسئولیت

هرگونه نقص و عیب فنی کالا، باید در مدت 48 ساعت پس از دریافت کالا حتی در روزهای تعطیل از طریق یکی از موارد ذیل اعلام گردد

تلفن 88521040-021              |             فکس 88150517-021

ایمیل: Sales@hpsupport.ir          |              تکمیل فرم برگشت از فروش


یادآوری می نماید ، این بند فقط برای کالاهای فاقد گارانتی صدق خواهد کرد و کالاهای دارای گارانتی از لحظه فروش مشمول ضمانت بوده و نقایص احتمالی توسط شرکت ارائه کننده گارانتی پیگیری میگردد .
هر گونه مشکل در محصولات ارسال شده میباست سریعاً به مرکز ارتباط با مشتریان فروشگاه اطلاع داده شود تا مشکل فوراً بررسی و در صورت تایید، کالا تعمیر و یا جایگزین گردد. بدیهی است پس از 48 ساعت هیچگونه اعتراضی پذیرفتنی نیست.

در صورتی که خریدار وجه کالا را ناقص و مغایر با مندرجات فاکتور و توافقات بعمل آمده، پرداخت نماید، طبعاً کالای مربوطه توسط کارشناس و راننده و یا پیک حمل کننده کالا برگشت داده خواهد شد و هزینه ارسال و برگشت کالا مطابق با قوانین ار حساب خریدار کسر خواهد شد.

در صورتیکه مشتری مبلغی را به عنوان پیش پرداخت نزد مرکز فروش و خدمات hp قراد داده باشد، هزینهای اشاره شده کسر شده و مابقی مبلغ در اسرع وقت به حساب خریدار عودت داده خواهد شد .

خریدار به مدت 2 روز کاری فرصت دارد از سفارش خود انصراف دهد یا درخواست تعویض کالا خریداری شده با کالای مشابه را اعلام نماید، به شرط آنکه از کالا خریداری شده و لوازم جانبی و همراه آن هیچ گونه استفاده‌ای نشده باشد و  همچنین بسته بندی کالا باز نشده باشد و یا آثار آسیب و ضرب دیدگی و یا نم و خیس شدگی در روی بسته بندی ملاحظه نشود  (تشخیص این موارد به عهده کارشناس مرکز فروش و خدمات hp بوده که میان مشتری و  می‌باشد).

لازم به ذکر است در این شرایط، هزینه ارسال و برگشت کالا و هزینه بیمه احتمالی کالای برگشتی (در صورت پرداخت بیمه حمل و نقل) به عهده خریدار است.

ثبت نام در خبرنامه

برای اطلاع از آخرین اخبار و محصولات اچ پی ساپورت در خبرنامه عضو شوید...