تلفن دفتر مرکزی (تهران) : ۸۸۵۲۱۰۴۰ ۰۲۱
اچ پی ساپورت ورود / عضویت پشتیبانی
تاریخ درج : 1397/4/17

چرا چراغ پرینتر چشمک میزند

مشکل چشمک زدن چراغ قرمز در چاپگر چیست ؟

چگونه میتوان پرینتر اچ پی را عیب یابی کرد ؟

روشن شدن چراغ هشدار در پرینتر به چه معناست ؟

 

چرا چراغ پرینتر چشمک میزند

چشمک زدن چراغ پرینتر دلایل عمده و متعددی میتواند داشته باشد ولی در شرایط عمومی میتوان دلایل زیر را یرای این مشکل پشبینی کرد.

 

از دلایل عمده و اساسی برای این موضوع میتوان به تمام شدن کارتریج ، گیر کردن کاغذ در پرینتر ، نبود کاغذ در پرینتر و یا هنگام ارسال اطلاعات و درخواست چاپ از کامپیوتر به پرینتر اشاره کرد .

 

آیا تمام شدن کارتریج علت چشمک زدن در پرینتر است ؟

این موضوع یکی از دلایل اساسی برای چشمک زدن چراغ پرینتر اچ پی بوده و بعضاً با تمام شدن کارتریج و یا نبود کارتریج در پرینترhp اتفاق می‌افتد هرگاه با مشکل چشمک زدن چراغ پرینتر اچ پی مواجه شدی حتما موضوع کارتریج و وضعیت آن را مورد بررسی قرار دهید

 

هشدار پرینتر بدلیل گیر کردن کاغذ در پرینتر

در پرینتر خطایی رخ خواهد داد تحت عنوان کاغذ در پرینتر یا Paper Jam هنگام مشاهده این خطا حتماً باید درب جلو و پشت پرینتر را در صورت امکان باز کر تا بتوان کاغذ و یا احیاناً تیکه های پاره شده از آن را به طور کامل از درون پرینتر خارج کرد

 

چشمک زدن چراغ پرینتر بدلیل نبودن کاغذ در پرینتر اچ پی

عکس های اچ دی که دارای صفحه نمایش بوده و نوع خطا را بر روی آن به صورت نوشته نمایش می دهند در زمان تمام شدن کاغذ در مخزن ورودی پرینتر نوع خطا و روش حل آن را نشان می دهند اما در این طرح های فاقد این موضوع صرفاً یکی از چراغهای روی پرینتر که برای این کار در نظر گرفته شده اند چیزی به چشمک زدن می کند پس حتما این موضوع را جدی گرفته و سعی کنید تا مخزن ورودی کاغذ را در پرینتر پر از کاغذ دیواری

 

مشاهده خطا هنگام ارسال اطلاعات و درخواست چاپ به پرینتر

زمانی که از کامپیوتر یا دستگاه‌های دیگر همچون موبایل یا تبلت خود برای پرینتر اچ پی فایل و یا سندی را ارسال می‌کند تا پیرینتر آن را چاپ کند تمام مدت زمان ارسال اطلاعات تا پیش از لحظه چاپ پرینتر اچ پی شروع به چشمک زدن کرده و این نمایش دهنده آن است که ارتباط میان کامپیوتر و پرینتر به درستی بوده و درخواست چاپ توسط پرینتر دریافت میگردد این پروسه بسته به نوع فایل و حجم آن میتواند در مدت زمان چشمک زدن چراغ پرینتر تاثیر داشته باشد

 

سلب مسئولیت

هرگونه نقص و عیب فنی کالا، باید در مدت 48 ساعت پس از دریافت کالا حتی در روزهای تعطیل از طریق یکی از موارد ذیل اعلام گردد

تلفن 88521040-021                 |               فکس 88170517-021

ایمیل: Sales @ hpsupport . ir            |            تکمیل فرم برگشت از فروش


یادآوری می نماید ، این بند فقط برای کالاهای فاقد گارانتی صدق خواهد کرد و کالاهای دارای گارانتی از لحظه فروش مشمول ضمانت بوده و نقایص احتمالی توسط شرکت ارائه کننده گارانتی پیگیری میگردد .
هر گونه مشکل در محصولات ارسال شده میباست سریعاً به مرکز ارتباط با مشتریان فروشگاه اطلاع داده شود تا مشکل فوراً بررسی و در صورت تایید، کالا تعمیر و یا جایگزین گردد. بدیهی است پس از 48 ساعت هیچگونه اعتراضی پذیرفتنی نیست.

در صورتی که خریدار وجه کالا را ناقص و مغایر با مندرجات فاکتور و توافقات بعمل آمده، پرداخت نماید، طبعاً کالای مربوطه توسط کارشناس و راننده و یا پیک حمل کننده کالا برگشت داده خواهد شد و هزینه ارسال و برگشت کالا مطابق با قوانین از حساب خریدار کسر خواهد شد.

در صورتیکه مشتری مبلغی را به عنوان پیش پرداخت نزد مرکز فروش hp قراد داده باشد، هزینهای اشاره شده کسر شده و مابقی مبلغ در اسرع وقت به حساب خریدار عودت داده خواهد شد .

خریدار به مدت 2 روز کاری فرصت دارد از سفارش خود انصراف دهد یا درخواست تعویض کالا خریداری شده با کالای مشابه را  به فروشگاه اینترنتی hp با عنوان اچ پی ساپورت اعلام نماید، به شرط آنکه از کالا خریداری شده و لوازم جانبی و همراه آن هیچ گونه استفاده‌ای نشده باشد و  همچنین بسته بندی کالا باز نشده باشد و یا آثار آسیب و ضرب دیدگی و یا نم و خیس شدگی در روی بسته بندی ملاحظه نشود  (تشخیص این موارد به عهده کارشناس مرکز فروش و خدمات hp در فروشگاه hp بوده که میان مشتری و فروشنده می‌باشد).

لازم به ذکر است در این شرایط، هزینه ارسال و برگشت کالا و هزینه بیمه احتمالی کالای برگشتی (در صورت پرداخت بیمه حمل و نقل) به عهده خریدار است.

 

ثبت نام در خبرنامه

برای اطلاع از آخرین اخبار و محصولات اچ پی ساپورت در خبرنامه عضو شوید...