تلفن دفتر مرکزی (تهران) : ۸۸۵۲۱۰۴۰ ۰۲۱
اچ پی ساپورت ورود / عضویت پشتیبانی

قوانین زنجیره تامین

مجموعه قوانین و مقررات تهیه و توزیع محصولات hp در ایران
قوانین زنجیره تامین

در گذشته بدلایل مختلف از جمله عدم گسترش و تکامل دانش کسب و کار ، همچنین نداشتن امکانات فعلی دنیای مجازی ، به‌ناچار گردش اطلاعات ، محصولات و تبادلات مالی در کسب و کارها بصورت خطی طراحی می گردید، یعنی اطلاعات از تامین کننده به تولید کننده و از فروشنده به مشتری جریان می‌یافت و موجبات کندی کار و بالا رفتن هزینه ها را فراهم می آورد .

حال آنکه  در رویکردهای نوین و تعریف گردش اطلاعات بصورت شبکه‌ای برای زنجیره تامین کنندگان این تعاملات و روابط بین تامین کنندگان ، فروشنده ها و مشتریان آسان تر شده  و در سایه این ترقی و دانش ، امکان مدیریت هزینها و زمان بسیار موثرتر گردیده است .

ما در مرکز فروش و خدمات hp می کوشیم ، تا گردش اطلاعات مدیریت شده و با استفاده از فن آوریهای نوین ، شبکه زنجیره تامین را بگونه ای اجرایی نماییم که ، زمان ارائه محصولات را در بازار کاهش دهد ، موجودی انبارها را به حداقل برساند و هزینه های توزیع و پخش را به بهترین شکل ممکن مدیریت نموده و کاهش دهد .

 طبعاً تحقق این مهم نیاز به زمان داشته و به همکاری تامین کنندگان محترم وابستگی مستقیم دارد بنابراین انتظار آن میرود تا مقررات و ضوابط مشروحه زیر از سوی همه افراد ذیربط رعایت گردد. 

1- تامین‌کننده به اصالت و صحت تمامی اطلاعات و اسناد ارائه شده  اقرار می‌نماید ، و هرگونه مسئولیت ناشی از اطلاعات نادرست از جمله در مورد مشخصات شخصی و حرفه‌ای، مشخصات كالا، مجوزهای قانونی و اعتبار آنها را در مقابل مرکز فروش و خدمات hp ، خریداران محصول و اشخاص ثالث را می‌پذیرد.

2- تامین کننده موظف است هرگونه تغییری که در مورد مشخصات اعلامی خود با کالای عرضه شده و اعتبار مجوزهای مربوطه را در اسرع وقت به مرکز فروش و خدمات hp اعلام نمايد.

3- تامین کننده متعهد است تا هرگز از اطلاعات خریداران و مشتریان و یا سایر تامین کنندگان برای ارسال پیام های تبلیغی‏‌، به هیچ عنوان استفاده ننماید .

4- تامین کننده ملزم به رعایت حریم خصوصی مشتریان  و سایر تامین کنندگان می‌باشد.

5- تامین کننده هر گونه خسارات ناشی از عیب محصول را می‌پذیرد. مرکز فروش و خدمات اچ پی در این خصوص هیچ مسئولیتی نداشته و تامین کننده متعهد به باز پرداخت هرگونه خسارت احتمالی به مشتریان و سایر اشخاص ذیریط ‏ مي باشد.

6- چنانچه مبادله کالا و فروش به مشتری در بستر مبادله الکترونیکی انجام  گردد‏ ، تامین کننده موظف است حق انصراف را برای خریداران در نظر بگیرد به نحوی که در اجرای قانون تجارت الکترونیکی ، مصرف كنندگان تنها هزينه‌های تحميلي از بابت ارسال و یا بازپس فرستادن كالا می باشد ، بر این اساس، به محض انصراف مشتری از خرید و به شرط اینکه محصول کاملا سالم و بصورت اولیه باشد ، تأمين كننده متعهد است‌ بدون مطالبه هيچ‌گونه وجهي و یا جریمه ای عين مبلغ دريافتي را در اسرع وقت (با کسر هزینه های عودت کالا) به مصرف كننده مسترد ‌نمايد.  

7- تامین کننده موافقت می‌ نماید که مرکز فروش و خدمات hp بتواند برای مراجع قانونی ، مشتریان و یا اشخاص حقیقی و حقوقی ، امکان دسترسی به اطلاعات تامین کننده را  باستثنای مواردی که تامین کننده صریحاَ به عنوان حریم خصوصی یا محرمانه بر اساس ضوابط مرکز ذکر نموده باشد‏، را فراهم نماید.

8- تامین کنندگان متعهد می‌شوند کلیه مقررات قانونی از جمله مقررات جاری مملکتی ، صنفی ، بهداشتی و امنیتی را رعایت نموده و مسئولیت هرگونه نقض مقررات مزبور را می‌پذیرند.

9- تامین‌کننده لازم  است در مواردی که نحوه عرضه، تحویل، تسلیم، تعیین قیمت و سایر شرایط مربوط به کالای خاصی متفاوت از شرایط عمومی مربوط به سایر کالا‌ها است، شرایط خاص مزبور را به هنگام معرفی کالا به مرکز فروش و خدمات اچپی اعلام نماید‎؛ در غیر این صورت از منظر خریدار و مرکز فروش و خدمات اچپی ، کالای مزبور نیز مشمول شرایط عمومی مربوط به سایر کالاها می‌باشد.

10- تامین کنندگان موافقت می نمایند در صورت بروز مشکل و اختلاف، قبل از پیگیری ها قانونی مراتب ابتدا به صورت گفت و گو، مکاتبه و انتخاب میانجی مرضی الاطرفین حل اختلاف موضوعات را بررسی و رفع نمایند.

سلب مسئولیت

هرگونه نقص و عیب فنی کالا، باید در مدت 48 ساعت پس از دریافت کالا حتی در روزهای تعطیل از طریق یکی از موارد ذیل اعلام گردد

تلفن 88521040-021              |             فکس 88150517-021

ایمیل: Sales@hpsupport.ir          |              تکمیل فرم برگشت از فروش


یادآوری می نماید ، این بند فقط برای کالاهای فاقد گارانتی صدق خواهد کرد و کالاهای دارای گارانتی از لحظه فروش مشمول ضمانت بوده و نقایص احتمالی توسط شرکت ارائه کننده گارانتی پیگیری میگردد .
هر گونه مشکل در محصولات ارسال شده میباست سریعاً به مرکز ارتباط با مشتریان فروشگاه اطلاع داده شود تا مشکل فوراً بررسی و در صورت تایید، کالا تعمیر و یا جایگزین گردد. بدیهی است پس از 48 ساعت هیچگونه اعتراضی پذیرفتنی نیست.

در صورتی که خریدار وجه کالا را ناقص و مغایر با مندرجات فاکتور و توافقات بعمل آمده، پرداخت نماید، طبعاً کالای مربوطه توسط کارشناس و راننده و یا پیک حمل کننده کالا برگشت داده خواهد شد و هزینه ارسال و برگشت کالا مطابق با قوانین ار حساب خریدار کسر خواهد شد.

در صورتیکه مشتری مبلغی را به عنوان پیش پرداخت نزد مرکز فروش و خدمات hp قراد داده باشد، هزینهای اشاره شده کسر شده و مابقی مبلغ در اسرع وقت به حساب خریدار عودت داده خواهد شد .

خریدار به مدت 2 روز کاری فرصت دارد از سفارش خود انصراف دهد یا درخواست تعویض کالا خریداری شده با کالای مشابه را اعلام نماید، به شرط آنکه از کالا خریداری شده و لوازم جانبی و همراه آن هیچ گونه استفاده‌ای نشده باشد و  همچنین بسته بندی کالا باز نشده باشد و یا آثار آسیب و ضرب دیدگی و یا نم و خیس شدگی در روی بسته بندی ملاحظه نشود  (تشخیص این موارد به عهده کارشناس مرکز فروش و خدمات hp بوده که میان مشتری و  می‌باشد).

لازم به ذکر است در این شرایط، هزینه ارسال و برگشت کالا و هزینه بیمه احتمالی کالای برگشتی (در صورت پرداخت بیمه حمل و نقل) به عهده خریدار است.

ثبت نام در خبرنامه

برای اطلاع از آخرین اخبار و محصولات اچ پی ساپورت در خبرنامه عضو شوید...