تلفن دفتر مرکزی (تهران) : ۸۸۵۲۱۰۴۰ ۰۲۱
اچ پی ساپورت ورود / عضویت پشتیبانی

اعزام کارشناس فنی

یکی از خدمات بسیار منحصربه فرد و ویژه در مرکز فروش و خدمات hp اعزام کارشناس فنی مطابق نیاز و سفارش مشتریان گرامی بوده که در کمترین زمان ممکن به انجام می رسد.
اعزام کارشناس فنی

اعزام کارشناس فنی

یکی از خدمات بسیار منحصربه فرد و ویژه در مرکز فروش و خدمات hp اعزام کارشناس فنی مطابق نیاز و سفارش مشتریان گرامی بوده که در کمترین زمان ممکن به انجام می رسد. در این روش شما عزیزان میتوانید با انتخاب نوع دستگاه و شرح مختصری از مشکل ایجاد شده درخواست خود را ثبت تا در اسرع وقت نسبت به اعزام کارشناس فنی اقدام گردد، اوپراتورهای ما زمان لازم برای حضور کارشناس را به شما اعلام و طبق هماهنگی های انجام شده کارشناس فنی در مرکز شما حضور پیدا خواهد کرد.

کارشناسان موظف هستند تا خرابی و ایراد بوجود آمده را به سرعت و در محل شما برطرف نموده و مطابق هماهنگی ها انجام شده با شرکت hp نسبت به اعلام هزینه و صدور فاکتور اقدام نمایند و چنانچه مشکل نیاز به بررسی بیشتری داشته باشد و یا امکانات کافی برای رفع خرابی در محل متقاضی موجود نباشد لازم است ، پس از هماهنگی با مشتری جهت ارجاع دستگاه به مرکز hp اقدام شده تا به بهترین شکل ممکن دستگاه رفع عیب شود .

 

اعزام کارشناس فنی

 

سرویس اعزام کارشناس فنی یکی از اهداف اچ پی ساپورت در خصوص رضایت مشتریان و رفع خرابی های به وجود آمده در محصولات hp بوده که با کمترین زمان و هزینه برای شما مشتران عزیز راه اندازه شده است.

 

 

سلب مسئولیت

هرگونه نقص و عیب فنی کالا، باید در مدت 48 ساعت پس از دریافت کالا حتی در روزهای تعطیل از طریق یکی از موارد ذیل اعلام گردد

تلفن 88521040-021              |             فکس 88150517-021

ایمیل: Sales@hpsupport.ir          |              تکمیل فرم برگشت از فروش


یادآوری می نماید ، این بند فقط برای کالاهای فاقد گارانتی صدق خواهد کرد و کالاهای دارای گارانتی از لحظه فروش مشمول ضمانت بوده و نقایص احتمالی توسط شرکت ارائه کننده گارانتی پیگیری میگردد .
هر گونه مشکل در محصولات ارسال شده میباست سریعاً به مرکز ارتباط با مشتریان فروشگاه اطلاع داده شود تا مشکل فوراً بررسی و در صورت تایید، کالا تعمیر و یا جایگزین گردد. بدیهی است پس از 48 ساعت هیچگونه اعتراضی پذیرفتنی نیست.

در صورتی که خریدار وجه کالا را ناقص و مغایر با مندرجات فاکتور و توافقات بعمل آمده، پرداخت نماید، طبعاً کالای مربوطه توسط کارشناس و راننده و یا پیک حمل کننده کالا برگشت داده خواهد شد و هزینه ارسال و برگشت کالا مطابق با قوانین ار حساب خریدار کسر خواهد شد.

در صورتیکه مشتری مبلغی را به عنوان پیش پرداخت نزد مرکز فروش و خدمات hp قراد داده باشد، هزینهای اشاره شده کسر شده و مابقی مبلغ در اسرع وقت به حساب خریدار عودت داده خواهد شد .

خریدار به مدت 2 روز کاری فرصت دارد از سفارش خود انصراف دهد یا درخواست تعویض کالا خریداری شده با کالای مشابه را اعلام نماید، به شرط آنکه از کالا خریداری شده و لوازم جانبی و همراه آن هیچ گونه استفاده‌ای نشده باشد و  همچنین بسته بندی کالا باز نشده باشد و یا آثار آسیب و ضرب دیدگی و یا نم و خیس شدگی در روی بسته بندی ملاحظه نشود  (تشخیص این موارد به عهده کارشناس مرکز فروش و خدمات hp بوده که میان مشتری و  می‌باشد).

لازم به ذکر است در این شرایط، هزینه ارسال و برگشت کالا و هزینه بیمه احتمالی کالای برگشتی (در صورت پرداخت بیمه حمل و نقل) به عهده خریدار است.

ثبت نام در خبرنامه

برای اطلاع از آخرین اخبار و محصولات اچ پی ساپورت در خبرنامه عضو شوید...