تلفن دفتر مرکزی (تهران) : ۸۸۵۲۱۰۴۰ ۰۲۱
اچ پی ساپورت ورود / عضویت پشتیبانی

شارژ کارتریج در محل

شارژ کارتریج در محل مشتری میتواند باعث شود تا کاربران متناسب با وضعیت پرینتر خود بتوانند از خدمات شارژ کارتریج در محل استفاده کنند

همچنین در صورت تمایل میتوانید با ثبت اعزام کارشناس فنی و درخواست شارژ کارتریج از خدمات سرویس رایگان بهرهمند شوید ، بدین صورت کارشناس شارژ کارتریج در محل مشتری حضور پیداد کرده و درصورت تمایل و طبق هماهنگی های لازم با مرکز کارتریج برای شارژ و رفع مشکل کارتریج به مرکز ارجاع داده میشود.

شارژ کارتریج در محل 88521040

لازم به ذکر است خدمات شارژ کارتریج در محل میتواند موجب کثیفی و ریخته شدن پودر و جوهر در محل نظافت و کار تکنسین شود لذا پیشنهاد میشود اگر برای استفاده از کارتریج hp عجله ندارید و میتوانید به مدت حداکثر 5 ال 6 ساعت بدون پرینتر سپری کنید اجازه دهید تا در عوض شارژ کارتریج در محل آن را به مرکز منتقل کرده تا علاوه بر دریافت خروجی بهتر در روند شارژ کارتریج تست های لازم برای سایر قطعات موجود در کارتریج گرفته شود 

 

سلب مسئولیت

هرگونه نقص و عیب فنی کالا، باید در مدت 48 ساعت پس از دریافت کالا حتی در روزهای تعطیل از طریق یکی از موارد ذیل اعلام گردد

تلفن 88521040-021                 |               فکس 88170517-021

ایمیل: Sales @ hpsupport . ir            |            تکمیل فرم برگشت از فروش


یادآوری می نماید ، این بند فقط برای کالاهای فاقد گارانتی صدق خواهد کرد و کالاهای دارای گارانتی از لحظه فروش مشمول ضمانت بوده و نقایص احتمالی توسط شرکت ارائه کننده گارانتی پیگیری میگردد .
هر گونه مشکل در محصولات ارسال شده میباست سریعاً به مرکز ارتباط با مشتریان فروشگاه اطلاع داده شود تا مشکل فوراً بررسی و در صورت تایید، کالا تعمیر و یا جایگزین گردد. بدیهی است پس از 48 ساعت هیچگونه اعتراضی پذیرفتنی نیست.

در صورتی که خریدار وجه کالا را ناقص و مغایر با مندرجات فاکتور و توافقات بعمل آمده، پرداخت نماید، طبعاً کالای مربوطه توسط کارشناس و راننده و یا پیک حمل کننده کالا برگشت داده خواهد شد و هزینه ارسال و برگشت کالا مطابق با قوانین از حساب خریدار کسر خواهد شد.

در صورتیکه مشتری مبلغی را به عنوان پیش پرداخت نزد مرکز فروش hp قراد داده باشد، هزینهای اشاره شده کسر شده و مابقی مبلغ در اسرع وقت به حساب خریدار عودت داده خواهد شد .

خریدار به مدت 2 روز کاری فرصت دارد از سفارش خود انصراف دهد یا درخواست تعویض کالا خریداری شده با کالای مشابه را  به فروشگاه اینترنتی hp با عنوان اچ پی ساپورت اعلام نماید، به شرط آنکه از کالا خریداری شده و لوازم جانبی و همراه آن هیچ گونه استفاده‌ای نشده باشد و  همچنین بسته بندی کالا باز نشده باشد و یا آثار آسیب و ضرب دیدگی و یا نم و خیس شدگی در روی بسته بندی ملاحظه نشود  (تشخیص این موارد به عهده کارشناس مرکز فروش و خدمات hp در فروشگاه hp بوده که میان مشتری و فروشنده می‌باشد).

لازم به ذکر است در این شرایط، هزینه ارسال و برگشت کالا و هزینه بیمه احتمالی کالای برگشتی (در صورت پرداخت بیمه حمل و نقل) به عهده خریدار است.

 

ثبت نام در خبرنامه

برای اطلاع از آخرین اخبار و محصولات اچ پی ساپورت در خبرنامه عضو شوید...